„Fenomenul există, dar nu poate fi reglementat”. Publicitatea politică, din nou în vizorul CA
Știrile și reportajele cu iz pregnant de publicitate politică continuă să apară pe micile ecrane, dar fenomenul nu poate fi contracarat din lipsa cadrului legal, recunosc din nou membrii Consiliului Audiovizualului (CA). S-a întâmplat în ședința din 22 ianuarie, când autoritatea a respins o petiție a Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI), ce se referea la câteva materiale cu un pronunțat caracter politic, difuzate în cadrul buletinelor de știri de la Orhei TV și TV6 (fosta Televiziune Centrală). Petiția a fost întocmită în baza unei sesizări a consumatorilor media prin intermediul platformei T(V)E Privește!. În plângere, telespectatorul atrăgea atenția asupra unor reportaje sociale difuzate la finalul edițiilor de știri, după rubrica Externe („Ora știrilor” de la Orhei TV și „Știri la Televiziunea Centrală”), „ceea ce denotă faptul că acestea ar fi fost…